حمام واشپزخانه

کاربرد اکسیژن فعال در ضدعفونی حمام و یا آشپزخانه

در ارزشیابی های انجام شده در دانشگاه پلی تکنیک کالیفرنیا مشخص شده است که آب حاوی اکسیژن فعال  برای تمیز کردن خاک و biofilm انواع مختلف سطوح بسیار موثرتر از سایر شوینده ها می باشد. بسیاری از مطالعات دیگر نیز تاثیر اکسیژن فعال  را در نابودی باکتری ها و میکروبهای دیگر اثبات کرده اند.

مهم تر آنکه اکسیژن فعال  هیچگونه باقیمانده شیمیائی خطرناک که از طریق سایر شوینده های خانگی بر جای می ماند از خود باقی نمی گذارد. آب حاوی اکسیژن فعال  کاملا سالم و طبیعی است و هیچ گونه  اثرات فرعی و مضری برجای نمی گذارد.

اکثریت قریب به اتفاق پاک کننده های خانگی دارای مواد مضر می باشند این مواد از طریق تنفس گازها تماس با پوست و حتی از طریق بلعیدن وارد بدن انسان می شوند. دانشگاه Penn state و سازمان های دیگرگزارش کرده اند که برخی مواد بکار رفته در پاک کننده های خانگی موجب سرطان در حیوانات می شوند و حتی در مورد ابتلا به سرطان در انسان ها مورد تردید می باشند. بخار شیمیایی شوینده های خانگی برای طولانی مدت درهوا باقی می ماند و می تواند در شرایط مختلف مضر باشد حتی وقتی که در مقادیر بسیار کم استنشاق شود.

اگر شما فردی را درخانه تان با بیماری آسم ( یا دیگر مشکلات تنفسی) آلرژیک نسبت به مواد شیمیایی یا با سیستم ایمنی ضعیف دارید گازهای ناشی از پاک کننده های خانگی می توانند مضر و آسیب رسان باشند. این بخارها مخصوصا برای بچه های زیر ۹ سال و افراد سالخورده و مادران باردار خطرناک می باشند. جهت استفاده از اکسیژن فعال  بعنوان ماده ضدعفونی کننده خانگی فقط لازم است آب سرد را در یک بطری اسپری به مدت ۵ دقیقه اکسیژن فعال را تزریق کنید و سپس آنرا به سطوحی که می خواهید تمیز کنید بپاشید فقط لازم است که حاوی اکسیژن فعال هر چه سریعتر به سطوح مورد ضدعفونی پاشیده شود. و ازآنجاکه اکسیژن فعال  تقریبا بعد از ۲۰ دقیقه در هوا از بین می رود بنابراین هیچ خطربعدی سلامت انسان را تهدید نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *